Huisstijl - Arbeidsflex

Ondernemer Erik Meuleman had al enige jaren een zelfstandig uitzendbureau via een franchise-organisatie toen hij medio 2017 aangaf toe te zijn aan een volgende stap: een eigen merk in de uitzendbranche opbouwen. En daarin denken wij heel graag mee!

Vriendelijke huisstijl

Arbeidsflex vindt feilloos - en als het nodig is snel - de perfecte match tussen kandidaat en bedrijf. Het is een no-nonsense gesprekspartner met een persoonlijke aanpak. Deze identiteit hebben wij vertaald naar een logo & huisstijl die niet schreeuwt (kleine letters) maar wel duidelijk aanwezig is (opvallende kleurstelling). De ronde vormen die in het beeldmerk en lettertype terug komen bevestigen het persoonlijke karakter van Arbeidsflex.

Dubbele betekenis van het beeldmerk
Het beeldmerk vormt niet alleen de Ar van Arbeidsflex maar staat ook symbool voor het vergrootglas waarmee Arbeidsflex de perfecte matches zoekt. Mooi detail is de doorvertaling van het beeldmerk naar de diverse iconen die in de huisstijl, maar ook in diverse andere uitingen toegepast worden.


Vriendelijke huisstijl

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites