Promotie - Bij Frank

Een mooi nieuw restaurant stelt uiteindelijk weinig voor zonder gasten. Daarom hebben we van begin af aan een strategie bepaald om Bij Frank te promoten.

Online & fysieke promotie

De promotie begon al vóórdat het restaurant er was. We maakten het mogelijk om de ontwikkelingen ‘live’ te volgen via een webcam en dagelijks hielden we via Facebook iedereen op de hoogte met en foto-update van de voortgang. Binnen een mum van tijd resulteerde dit in circa 350 paginalikes en een gemiddeld bereik van 2.500 Facebookgebruikers per bericht.

Maar ook rondom Bij Frank haalden we diverse promotiemiddelen uit de kast. Met twee spandoeken en vlaggen trok de komst van Bij Frank de aandacht van het langsrijdende verkeer.

Online & fysieke promotie

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites