Identiteit en huisstijl - Portobox

Nadat we eerder al Aquaservice en Vessol in de markt zetten, mochten we nu ook een derde Bonsink-tak een geheel eigen gezicht geven.

Containerbegrip

Een scheepscontainer die geheel naar wens van de klant ingericht kan worden als mobiele nautische werkplaats en/of opslagruimte voor luxe jachten. Voor hun nieuwste product waren de neven Bonsink op zoek naar een internationale naam, huisstijl en website.

Het vroeg het nodige containerbegrip van ons, maar met het concept Portobox kwam er ook nu weer kwaliteit boven drijven. Na een identiteitssessie met Willem-Jan bedachten we de naam Portobox. Oftewel van port to box.

De huisstijl hielden we in lijn met de eerder gecreëerde logo’s van Aquaservice en Vessol. Alleen kozen we opnieuw voor andere kleurstellingen. Daarna volgden de bouw van de website, het schieten van de juiste foto’s en het schrijven van passende teksten. Het leidde tot een totaalconcept dat alles in zich heeft om een begrip te worden onder de crews van de meest luxe jachten ter wereld.

Benieuwd naar Portobox? Ga dan naar www.portobox.eu

Containerbegrip

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites