Promotiecampagne BV Makelaars

Een makelaar is veel meer dan een verkoper van een 'stapel stenen'. En juist dat wil Bonthuis Vaartjes Makelaars ook benadrukken. Aan ons de taak hun persoonlijke betrokkenheid te benadrukken.

Middenin de samenleving

De campagne die wij voor Bonthuis Vaartjes ontwikkelden kreeg als thema 'Middenin de samenleving'. Juist om te laten zien dat zij als geen ander weten waar die leuke speeltuin, dat gezellige kroegje of knusse winkeltje zich bevindt. Want gaat het bij het kopen van een woning niet juist om die fijne plek om te wonen in plaats van enkel om de mooie woning zelf?

Social media
Via creatieve en humoristische fotografie, speciaal bedoelt om te delen via social media, heeft de campagne gestalte gekregen. Er wordt ingespeeld op actuele thema's zoals evenementen, het benadrukken van de mogelijkheden in de omgeving en ook meer algemene onderwerpen. Mede dankzij het enorme enthousiasme van Bonthuis Vaartjes zijn de resultaten van de campagne geweldig.

Meer zien van het resultaat? Bekijk de foto's hieronder alsook de berichten op facebook.com/bvmakelaars

Middenin de #samenleving#

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites