Website Centrum voor Werkgeluk

Marlies Jellema brengt al jaren werkgeluk. Als geregistreerde opleider, publicist in vakbladen, auteur voor vakliteratuur en spreker op congressen. Ze brengt het allemaal samen in haar onderneming Centrum voor Werkgeluk, waarvoor wij vanuit een positionering het logo, de huisstijl en de website ontwikkelden.

Vol werkgeluk

Met een identiteitsessie brachten we in kaart waar Centrum voor Werkgeluk voor staat, wat Marlies drijft en wat ze precies doet. Het merkverhaal dat daar uit voortvloeide vormde de basis van de creatie van logo en huisstijl.

Zowel het merkverhaal als de nieuwe uitstraling vertaalden we door in het ontwerp van haar website. Vol werkgeluk namen we daarvoor ook de bouw, de fotografie en de teksten voor onze rekening. Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk www.centrumvoorwerkgeluk.nl


Vol werkgeluk

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame video-animatie websites