Huisstijl - Daad & Praat

Ouderen staan er regelmatig alleen voor. Gerjan Kronenberg besloot ze te hulp te schieten. Met ‘daad en praat’ voor ze klaarstaan. Wij dachten met hem mee om dit concept succesvol te presenteren.

Het concept

Het concept doopten we ‘Daad & Praat’, oftewel, voor een sociaal praatje, maar ook voor een boodschap, een klusje of advies staat Gerjan klaar voor wie zichzelf niet zelf (meer) redden kan.

De huisstijl is vriendelijk en toegankelijk. Wie goed kijkt herkent het lachende gezicht en het praatwolkje in het beeldmerk. De vrolijke kleuren en dito gekozen lettertypes onderstrepen het open en vriendelijke karakter.

Het #concept#

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites