Identiteit - De Buitenknecht

Er voor zorgen dat 50-plussers genieten rondom hun huis, zonder zich zorgen te maken. Dat is het motto van het volledig nieuwe merk De Buitenknecht. Wij zijn gevraagd om het concept uit te werken en het merk op de kaart te zetten. Van naam tot huisstijl.

Van naam tot huisstijl

Professionele hulp rondom je huis. Met volledige ontzorging als uitgangspunt. Zodat je zelf tijd over houdt voor andere leuke dingen én kunt genieten van een prachtige tuin. Met die filosofie is De Buitenknecht ontstaan.

Om dat op een effectieve manier op de markt te zetten gingen wij aan de slag met het vaststellen van de identiteit, het bedenken van een toegankelijke en oer-Hollandse naam en het ontwerpen van het logo & de huisstijl. Allemaal met het doel om een persoonlijke en pure identiteit te realiseren die aansprekend is voor de doelgroep.

Van #naam# tot huisstijl

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

Website - De Buitenknecht

Ontdek meer

De website Autowereld.com

Ontdek meer

Bierkaart - Café de Sluus

Ontdek meer

Huisstijl & identiteit Keizer Yachts

Ontdek meer

Concept - Jouw Eerste Hypotheek

Ontdek meer

Website - De Albatros

Ontdek meer

Identiteit & huisstijl - Smit

Ontdek meer

Cadeau(bon) in de fles- Aquaservice

Ontdek meer

Fotografie - Van Dalfsen Infra

Ontdek meer

Huisstijl - Van Dijk Banket

Ontdek meer