

Identiteit - De Buitenknecht
Er voor zorgen dat 50-plussers genieten rondom hun huis, zonder zich zorgen te maken. Dat is het motto van het volledig nieuwe merk De Buitenknecht. Wij zijn gevraagd om het concept uit te werken en het merk op de kaart te zetten. Van naam tot huisstijl.
Van naam tot huisstijl
Professionele hulp rondom je huis. Met volledige ontzorging als uitgangspunt. Zodat je zelf tijd over houdt voor andere leuke dingen én kunt genieten van een prachtige tuin. Met die filosofie is De Buitenknecht ontstaan.
Om dat op een effectieve manier op de markt te zetten gingen wij aan de slag met het vaststellen van de identiteit, het bedenken van een toegankelijke en oer-Hollandse naam en het ontwerpen van het logo & de huisstijl. Allemaal met het doel om een persoonlijke en pure identiteit te realiseren die aansprekend is voor de doelgroep.
Bekijk meer
Ontdek meer uit ons portfolio


Conceptcreatie Zak vol gemak
Ontdek meer
Introductiecampagne - De VP
Ontdek meer
Identiteit & huisstijl Aquaservice
Ontdek meer
Autoreclame - Hulst
Ontdek meer
Fotografie - Van Dijk Banket
Ontdek meer
De website Beleef Zwartsluis
Ontdek meer
Signing pand Bonsink Yachtpainters
Ontdek meer
Identiteit & huisstijl - VP
Ontdek meer