

Campagne notenassortiment
Door de sluiting van Het Notenhuys dreigde Zwartsluis het te moeten stellen zonder noten. De Groentemannen zorgden ervoor dat er geen paniek ontstond. Jacco en Wout besloten het assortiment deels in hun winkel aan te gaan bieden. En wij brachten deze noot aan de man.
Guerilla marketing
Hoe je van deze noot een deugd maakt? Door het team van Active Creations helemaal los te laten gaan met flauwe woordgrappen. In social media-berichten, een flyer, op het nootplan in de winkel en via een persbericht. We schreven, ontwierpen, drukten en realiseerden de campagne van A tot Z. En daarmee haalden De Groentemannen de (online) kranten, vele likes en een boel rumoer in het dorp. Want wie op zaterdagnacht toch al die bordjes in het dorp op heeft gehangen...
Bekijk meer
Ontdek meer uit ons portfolio


Lancering thuisbezorgd-service
Ontdek meer
50-jarig jubileum De Groentemannen
Ontdek meer
Busreclame De Groentemannen
Ontdek meer
Conceptcreatie Zak vol gemak
Ontdek meer
Huisstijl - Wiers Waterbouw
Ontdek meer
Inrichting winkel
Ontdek meer
Website - De Albatros
Ontdek meer
Kalenders Accrete
Ontdek meer
One pager - Oudestad Invest
Ontdek meer
Website PWR Motoren
Ontdek meer
Vakwerk voor Gelders Vakmanschap
Ontdek meer
Binnenklus voor Buitenbosch
Ontdek meer