Conceptcreatie Zak vol gemak

De vraag van De Groentemannen luidde als volgt: hoe maken we onze klanten duidelijk dat we ze een tas met groente of fruit aan kunnen bieden waar drie personen tot een week na aanschaf minstens vier dagen van kunnen eten?

Zonder nadenken, bewust kiezen

We formeerden een creatieve denktank en creëerden het concept ‘Pak een zak vol gemak!’ ‘Zonder nadenken, toch bewust kiezen!’ werd de slogan. Omdat deze alle pluspunten van de Zak vol gemak verenigt: makkelijk, duurzaam, verrassend en gezond.

Om de Zak vol gemak in de markt te zetten, ontwikkelden we een meegeef-flyer voor in de winkel en ontwierpen we een opvallende zak, om de groente of het fruit in mee te kunnen geven. Daarnaast startten we een (social)-mediacampagne. Naar de lokale media ging een door ons geschreven persbericht uit, dat we ook als nieuwsitem op de website van De Groentemannen plaatsten. Met teasende social media-berichten zorgden we voor traffic richting dat nieuwsbericht.

Zo ontzorgden we De Groentemannen volledig met onze zak vol gemak.

Zonder nadenken, bewust kiezen

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame video-animatie websites