Identiteit en huisstijl De Vitalisman

Na het volgen van diverse trainingen, cursussen en opleidingen mag Fred Wijma zich officieel vitaliteitscoach noemen. Om zijn eigen praktijk in Darp vitaal te maken, schakelde hij onze hulp in. Met een positionering, naam, logo, huisstijl, visitekaartjes, fotografie en een website bezorgden we De Vitalisman een gezonde start.

Wegwijzer voor De Vitalisman

Het pad dat we samen bewandelden, begon met een identiteitssessie. Nadat we achterhaalden waar Fred voor staat, wat de ware drijfveren voor zijn werk vormen en wat hij voor zijn clienten wil betekenen, stapten we een brainstormsessie voor een nieuwe naam binnen. Die vonden we in De Vitalisman; de plek waar iedereen zijn of haar weg naar een gezonde leefstijl vindt.

Met frisse en vitale kleuren creëerden onze grafische professionals vervolgens een logo en huisstijl die symbool staan voor de werkwijze van De Vitalisman. Een stijl die zij doorvoerden in de visitekaartjes en het design van de website. Met pakkende webteksten en sprekende fotografie wandelden ook onze tekstschrijver en fotografe een stukje mee in het traject. Onze webbouwers brachten De Vitalisman uiteindelijk naar de finish.

Benieuwd naar het eindresultaat? Ga dan naar www.devitalisman.nl

Wegwijzer voor De Vitalisman

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame video-animatie websites