Felix gaat mee met de ‘identitijd’

“We hebben het gevoel dat we mee moeten met de tijd. Maar hoe?” Toen Felix accountants en belastingadviseurs ons met die vraag benaderde, wisten wij al hoe laat het was. Hoog tijd voor een aantal sessies om hun identiteit opnieuw te definiëren.

Weg met de papieren rompslomp

Het volgende ideaalplaatje rolde uit de gesprekken: de papieren rompslomp voor hun MKB-klanten volledig automatiseren, zodat de accountants, fiscalisten, juristen en P&O-adviseurs van Felix nog meer persoonlijk advies konden gaan geven. Toen dat eenmaal duidelijk was, gingen we allebei aan de slag.

Felix implementeerde cloudsoftware waarmee hun klanten via app, scan of mail 24 uur per dag hun boekhouding, salarisadministratie en incassodossiers konden doorgeven en inzien. Wij bedachten een totaalplan om de nieuwe identiteit duidelijk te maken aan hun klanten.

Complete metamorfose

Het middel dat we gebruikten? Een complete metamorfose! Felix accountants en belastingadviseurs werd Felix MKB. En wat de huisstijl, de fotografie en de teksten van alle communicatiemiddelen betrof: alles moest losser, toegankelijker en persoonlijker. Van de website tot de flyers en van de nieuwsbrief tot de stationary. Zelfs de mailadressen moesten er nog aan geloven. Weg met die achternamen. jos@felix.nl, ilse@felix.nl of sienke@felix.nl, persoonlijker konden we het niet maken.

Uiteraard vergaten we de klanten niet te informeren over het nieuwe Felix MKB. Tegelijkertijd met de livegang van de website ontvingen ze een mooie introductiekaart met een persoonlijke boodschap over de manier waarop Felix meegaat met de 'identitijd'.

Ook benieuwd wat Felix MKB voor jou kan betekenen? Ga dan naar de website!



Weg met de papieren rompslomp

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites