

Felix gaat mee met de ‘identitijd’
“We hebben het gevoel dat we mee moeten met de tijd. Maar hoe?” Toen Felix accountants en belastingadviseurs ons met die vraag benaderde, wisten wij al hoe laat het was. Hoog tijd voor een aantal sessies om hun identiteit opnieuw te definiëren.
Weg met de papieren rompslomp
Het volgende ideaalplaatje rolde uit de gesprekken: de papieren rompslomp voor hun MKB-klanten volledig automatiseren, zodat de accountants, fiscalisten, juristen en P&O-adviseurs van Felix nog meer persoonlijk advies konden gaan geven. Toen dat eenmaal duidelijk was, gingen we allebei aan de slag.
Felix implementeerde cloudsoftware waarmee hun klanten via app, scan of mail 24 uur per dag hun boekhouding, salarisadministratie en incassodossiers konden doorgeven en inzien. Wij bedachten een totaalplan om de nieuwe identiteit duidelijk te maken aan hun klanten.
Complete metamorfose
Het middel dat we gebruikten? Een complete metamorfose! Felix accountants en belastingadviseurs werd Felix MKB. En wat de huisstijl, de fotografie en de teksten van alle communicatiemiddelen betrof: alles moest losser, toegankelijker en persoonlijker. Van de website tot de flyers en van de nieuwsbrief tot de stationary. Zelfs de mailadressen moesten er nog aan geloven. Weg met die achternamen. jos@felix.nl, ilse@felix.nl of sienke@felix.nl, persoonlijker konden we het niet maken.
Uiteraard vergaten we de klanten niet te informeren over het nieuwe Felix MKB. Tegelijkertijd met de livegang van de website ontvingen ze een mooie introductiekaart met een persoonlijke boodschap over de manier waarop Felix meegaat met de 'identitijd'.
Ook benieuwd wat Felix MKB voor jou kan betekenen? Ga dan naar de website!
Bekijk meer
Ontdek meer uit ons portfolio


De Kranerweerd - Huisstijl
Ontdek meer
Website - Hulst
Ontdek meer
Introductiecampagne Anna Xqlusive
Ontdek meer
Huisstijl - Duikbedrijf Schuite
Ontdek meer
Identiteit & huisstijl - VP
Ontdek meer
Promotie - Bij Frank
Ontdek meer
Concept & huisstijl Horlogemeesters
Ontdek meer