Nieuwe uitstraling KCF

KCF is een specialist in het beschermen en maximaliseren van werkkapitaal voor ondernemingen. Met creditmanagement bezorgt het ondernemers meer kennis, tijd én geld. Door uitbreiding van de dienstverlening wilden Martin Kombrink en Martin Schenk graag verder met een nieuwe uitstraling. Met een nieuw logo en huisstijl legden we een basis, die we doortrokken in tal van nieuwe communicatiemiddelen.

Techniek, woord en beeld

We strijden voor onze klanten en beschermen ze als een wijze daadkrachtig met ons solide vakmanschap. Op basis van die identiteit gingen onze grafische vormgevers op zoek naar het juiste logo in de perfect huisstijl. Met een schild als inspiratie vonden ze die. En dus verwerkten ze dat symbool in de c van KCF’s bedrijfsnaam en zochten ze daar de juiste kleuren bij.

Nadat de nieuwe uitstraling in alle stationary verwerkt was, konden onze overige specialisten aan het werk. Onze marketeers adviseerden een nieuwe website, brochure, nieuwsbrief en social media-strategie voor KCF. Communicatiemiddelen waar onze webbouwers, fotografen en tekstschrijvers qua uitwerking wel raad mee wisten.

Toen alle techniek, beelden en woorden gebouwd, geschoten en geschreven waren, bleef er nog een taak over: een introductiecampagne. Met een fysieke en online mailing ontzorgden we KCF ook op dat vlak. Benieuwd hoe logo, huisstijl, techniek, woord en beeld in de praktijk samenvallen voor KCF? Bekijk dan de gloednieuwe website: kcf.nl

Techniek, woord en beeld

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame video-animatie websites