Huisstijl & identiteit Keizer Yachts

Twee ondernemers, één gezamenlijke droom: het bouwen van een moderne sportboot die zich compleet onderscheid van de concurrentie; mooi, maar ook praktisch en betaalbaar. Een unieke combinatie in dit segment. En daarmee voldoende haakjes voor ons om de complete (visuele) identiteit aan op te hangen.

Buiten de kaders denken

Keizer Yachts-oprichters Jos Brehler en Siep Keizer dachten compleet buiten de bestaande kaders. Met hun jacht vullen ze een gat in de markt dat jarenlang onopgemerkt lijkt te zijn gebleven.

A different approach
Zo onstond ’A different approach’ als tagline en laat het grote oranje kader op alle communicatie-uitingen duidelijk zien dat Keizer Yachts juist buiten de kaders heeft gedacht. De gehele huisstijl alsook de campagne rondom de introductie borduurt hier op voort en is doorvertaald naar een brochure, website, fotografie, social media en beursstand.

Buiten de #kaders# denken

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites