Huisstijl - Kusje voor

Wist je dat per dag 3 paar ouders hun kindje verliezen tijdens de zwangerschap of vlak na de bevalling? Drie per dag! Stichting Kusje voor wil deze ouders helpen met het verwerken van dit verlies. En wij ondersteunen daarbij.

Persoonlijk tintje

Het idee achter Kusje voor is een online applicatie, meer concreet een digitaal dagboek, dat ouders middels het stellen van gerichte vragen wil helpen hun verlies van zich af te schrijven. Een proces dat wetenschappelijk bewezen is effect te hebben.

De huisstijl heeft een heel persoonlijk tintje. Kusje voor-oprichtster Wieneke en haar man

verloren hun kindje ook tijdens de zwangerschap. Ze beviel op de ‘Sneeuwklokjes-kamer’ en gebruikte #kusjevoor op social media als ze over hun verlies vertelde. Voor ons genoeg aanknopingspunten om tot een unieke huisstijl te komen.

#Persoonlijk# tintje

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

Website - Stichting Kusje voor

Ontdek meer

Nieuwsbrief - De Kranerweerd

Ontdek meer

Beursstand - De Kranerweerd

Ontdek meer

Intern communiceren bedrijfsfilosofie

Ontdek meer

Concept & huisstijl Horlogemeesters

Ontdek meer

Huisstijl Anna Xqlusive

Ontdek meer

Campagne verhuizing - t Kraantje

Ontdek meer

Fotografie voor Compaen Groep

Ontdek meer

Fotoshoot Bonthuis Vaartjes

Ontdek meer

Fotografie voor De Kranerweerd

Ontdek meer