

Huisstijl - Kusje voor
Wist je dat per dag 3 paar ouders hun kindje verliezen tijdens de zwangerschap of vlak na de bevalling? Drie per dag! Stichting Kusje voor wil deze ouders helpen met het verwerken van dit verlies. En wij ondersteunen daarbij.
Persoonlijk tintje
Het idee achter Kusje voor is een online applicatie, meer concreet een digitaal dagboek, dat ouders middels het stellen van gerichte vragen wil helpen hun verlies van zich af te schrijven. Een proces dat wetenschappelijk bewezen is effect te hebben.
De huisstijl heeft een heel persoonlijk tintje. Kusje voor-oprichtster Wieneke en haar manverloren hun kindje ook tijdens de zwangerschap. Ze beviel op de ‘Sneeuwklokjes-kamer’ en gebruikte #kusjevoor op social media als ze over hun verlies vertelde. Voor ons genoeg aanknopingspunten om tot een unieke huisstijl te komen.
Bekijk meer
Ontdek meer uit ons portfolio


Website - Dutch Spices
Ontdek meer
Identiteit en huisstijl De Vitalisman
Ontdek meer
Website - Serious Yachts
Ontdek meer
Unieke kerstkaart - Rotar
Ontdek meer
Huisstijl Café de Sluus
Ontdek meer
Een Overijsselse techniek uitdaging
Ontdek meer
Autobelettering - Poppen
Ontdek meer
Jachtfotografie - Super Lauwersmeer
Ontdek meer