Huisstijl - Kusje voor

Wist je dat per dag 3 paar ouders hun kindje verliezen tijdens de zwangerschap of vlak na de bevalling? Drie per dag! Stichting Kusje voor wil deze ouders helpen met het verwerken van dit verlies. En wij ondersteunen daarbij.

Persoonlijk tintje

Het idee achter Kusje voor is een online applicatie, meer concreet een digitaal dagboek, dat ouders middels het stellen van gerichte vragen wil helpen hun verlies van zich af te schrijven. Een proces dat wetenschappelijk bewezen is effect te hebben.

De huisstijl heeft een heel persoonlijk tintje. Kusje voor-oprichtster Wieneke en haar man

verloren hun kindje ook tijdens de zwangerschap. Ze beviel op de ‘Sneeuwklokjes-kamer’ en gebruikte #kusjevoor op social media als ze over hun verlies vertelde. Voor ons genoeg aanknopingspunten om tot een unieke huisstijl te komen.

#Persoonlijk# tintje

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites