Huisstijl - Kusje voor

Wist je dat per dag 3 paar ouders hun kindje verliezen tijdens de zwangerschap of vlak na de bevalling? Drie per dag! Stichting Kusje voor wil deze ouders helpen met het verwerken van dit verlies. En wij ondersteunen daarbij.

Persoonlijk tintje

Het idee achter Kusje voor is een online applicatie, meer concreet een digitaal dagboek, dat ouders middels het stellen van gerichte vragen wil helpen hun verlies van zich af te schrijven. Een proces dat wetenschappelijk bewezen is effect te hebben.

De huisstijl heeft een heel persoonlijk tintje. Kusje voor-oprichtster Wieneke en haar man

verloren hun kindje ook tijdens de zwangerschap. Ze beviel op de ‘Sneeuwklokjes-kamer’ en gebruikte #kusjevoor op social media als ze over hun verlies vertelde. Voor ons genoeg aanknopingspunten om tot een unieke huisstijl te komen.

#Persoonlijk# tintje

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

Website - Stichting Kusje voor

Ontdek meer

Signing - Smit Plafonds & Wanden

Ontdek meer

Website - Delta Pontons

Ontdek meer

Sunday Sessions - 't Kraantje

Ontdek meer

16 nieuwsbrieven voor Accrete

Ontdek meer

Huisstijl Café de Sluus

Ontdek meer

Website voor Compaen Groep

Ontdek meer

Huisstijl - Duikbedrijf Schuite

Ontdek meer

Winkelbeleving tot aan huis

Ontdek meer

Autoreclame - Conrad Stanen

Ontdek meer