Herpositionering Oliehandel Vermeulen

De bedrijfsoverdracht van vader op zonen was voor de Kamper Oliehandel Vermeulen aanleiding om de route iets aan te passen. Wij hielpen het familiebedrijf op weg met een herpositionering van hun merk, een nieuw logo met bijpassende huisstijl en nieuwe website als voorlopige eindbestemming.

​Vertrouwd onderweg

Met bemande en onbemande tankstations en wasstations beschikt Vermeulen over meerdere locaties in de regio Kampen. Omdat het familiebedrijf sinds 1900 zorgvuldig werd opgebouwd, bedachten wij een positionering rond het concept ‘vertrouwd onderweg’.

Het straalt uit dat Vermeulen al een eeuw lang een betrouwbare partij is, een vertrouwd adres in de regio vormt en iedereen probleemloos de weg op helpt. De positionering vormde de basis voor zowel het nieuwe logo als de huisstijl.

Die stijl trokken we door in de verdere uitrol van hun concept op alle locaties. Om hun dienstverlening daar te verduidelijken, ontwikkelden we alvast iconen voor hun tankstations, smaakstations, servicestations en wasstations.

De nieuwe positionering en uitstraling voerden we ook online door in een gloednieuwe website. Met een lanceringsactie en signing van hun tank-, smaak-, service- en wasstations trappen we binnenkort het gaspedaal opnieuw in. Benieuwd naar de eerste resultaten? Kijk dan op oliehandelvermeulen.nl

​Vertrouwd onderweg

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame video-animatie websites