Uiterlijk voor Porem

‘Da’s toch geen Porem?’ Mannen uit Zwartsluis en omstreken moeten niet vreemd opkijken als ze die opmerking vanaf nu naar hun hoofd geslingerd krijgen. Want dankzij Emma Bosma is Zwartsluis een haarsnijder & barbier rijker, die messcherpe scheidingen en gladde of bijgepunte kinnen als handtekening heeft. Wij mochten Porem zelf een fraai uiterlijk geven.

​Me-time voor mannen

We creëerden van Emma’s plannen een bedrijfsconcept, dat draait om me-time voor mannen. Een plek waar ze zichzelf kunnen zijn: stoer, cool en rauw. Waar ze de geur van sterke koffie, speciaal bier en gerijpte whisky opsnuiven. En waar lectuur bestaat uit mooie auto’s, vrouwen én sport.

De enige vrouw die ze in de barbiershop treffen is Emma. Een chick die weet wat mannen willen, die haar heren ontvangt in een authentieke sfeer van de jaren ’20 en die hun zelfvertrouwen een boost geeft met traditionele en moderne knip- en scheertechnieken.

Rond dat concept ontwikkelden we een logo en huisstijl. Die voerden we weer door op al haar communicatie. Van visitekaartjes tot website. En van prijslijst tot salonruit. Om alle mannen uit Zwartsluis en omstreken te laten weten dat Porem er is, stuurden we ook nog een persbericht uit naar de lokale media.

Zo werd het best wel een Porem, al zeggen we het zelf! Benieuwd hoe het eruit ziet? Scheer je dan naar porem-barbier.nl.
​Me-time voor mannen

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame video-animatie websites