NIEUWE UITSTRALING ROOK BOUW

Terwijl Rook Bouw ons nieuwe pand bouwde, bouwden wij aan hun merk. We mochten de bedrijfsoverdracht van vader Geuje op zoon Jacko symboliseren met een herpositionering, logo- en huisstijl en een nieuwe website.

Maker van woon- en werkplezier

We begonnen het project met een identiteitssessie, waarbij we alle ins en outs van Rook Bouw leerden kennen. Alle verkregen info verwerkten we in een positioneringsdocument met Unique Selling Points (USP’s), kernwaarden en nieuwe taglines en slogans.

Met de positionering als maker van woon- en werkplezier als basis ontwikkelden we een nieuw logo en bijpassende huisstijl. Die voerden we weer door in het design van praktische communicatiemiddelen als visitekaartjes, briefpapier en mailhandtekening.

Maar ook in een gloednieuwe website, waarvoor we eveneens de teksten, fotoshoot en fotobewerking en alle techniek verzorgden. Om de uitstraling volledig te maken, verleenden we ook nog ondersteuning bij de signing van Rook Bouw’s wagenpark.

Maker van woon- en werkplezier

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame video-animatie websites