Huisstijl - Scheepswerf Poppen

Al sinds 1946 bouwt, verlengt en repareert Scheepswerf Poppen binnenvaartschepen. Recent nam de vierde generatie het stokje over in het familiebedrijf en schakelde ons in om de visuele identiteit mee te laten evolueren.

Met respect voor de historie

Je wilt fris de toekomst tegemoet, maar het verleden niet zomaar achter je laten. Geen probleem. Met respect voor het oude logo ontwikkelden wij een compleet nieuwe huisstijl waarbij het beeldmerk een duidelijke evolutie heeft doorgemaakt.

De bijbehorende kleurstelling staat synoniem voor het vooruitstrevende, innovatieve en eigentijdse karakter van het bedrijf. ‘Vooruitgang door aanpakken’ is de nieuwe slogan welke zich duidelijk vertaalt in de visuele ondersteuning.

Met respect voor de #historie#

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites