Identiteit - Super Lauwersmeer

Jachtbouwer Super Lauwersmeer stond een aantal jaren geleden aan de vooravond van een enorm modeloffensief. De gehele productlijn stond op het punt om vernieuwd te worden. En dat vroeg om een gedegen marketingaanpak.

Het begint bij de identiteit

Die uitdaging grepen wij met beide handen aan. Maar wel onder één voorwaarde: we beginnen bij het begin. We stelden de identiteit van de werf vast, onderzochten de passie van de bouwers en liepen zelfs een weekend mee op een beurs om hun producten, klanten en doelgroep beter te leren kennen.

Uit die vastgestelde identiteit vloeide een huisstijl voort en kozen we een communicatierichting. ‘Passie voor perfectie’ en ‘Puur genieten op het water, maar dan met de voordelen van thuis’, het vormt de speerpunten waar we alle communicatie aan op hebben gehangen.

Het begint bij de #identiteit#

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

advertenties beursstands boekwerk cadeaubonnen folders-brochures fotografie identiteiten-huisstijlen intranet-crm kalenders menukaart nieuwsbrieven plus pr promotie-acties promotiemateriaal signing-autoreclame websites