

Geheim recept voor Van Dijk
In 10 Belgische supermarkten 12 weken lang 13 verse producten aanbieden. Dat was het plan van Van Dijk Bakery om te testen of er bij onze zuiderburen een markt is voor hun nieuw ontwikkelde muffins. Wij bedachten een geheim recept om de muffins met POS-materiaal op te laten vallen bij de kruideniers.
Ingrediënten
De ingrediënten? Plafondhangers, vloerstickers en prijslijsten. Daarnaast dachten we in conceptueel opzicht mee met Van Dijk. Zo kwamen de muffins niet in het koekschap, maar bij de verse bakkersproducten te liggen en maakte een snijplank om de muffins te kunnen proeven onderdeel uit van de productpresentatie.
Op die manier zorgden we ervoor dat Van Dijk er drie maanden lang gebakken zit in Vlaanderen.
Bekijk meer
Ontdek meer uit ons portfolio


Website - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Fotografie - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Advertenties - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Promotie-actie - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Intern communiceren bedrijfsfilosofie
Ontdek meer
Identiteit ontbijtmuffin Van Dijk
Ontdek meer
Personeelsmagazine Van Dijk Bakery
Ontdek meer
Roll-up banner - Rotar
Ontdek meer
Huisstijl - Daad & Praat
Ontdek meer
Kaartspel Gondelvaart Belt Schutsloot
Ontdek meer
Website voor Beens Groep
Ontdek meer
Huisstijl - Gerda Winter
Ontdek meer
Huisstijl - Serious Yachts
Ontdek meer
Lancering thuisbezorgd-service
Ontdek meer
Perskit - Serious Yachts
Ontdek meer