

Intern communiceren bedrijfsfilosofie
"Customers will never love a company until the employees love it first". De beroemde managementgoeroe Simon Sinek slaat er de spijker mee op zijn kop waarom het uitdragen van je identiteit van binnenuit begint.
Textielframes als middel
Als je zelf geen fan bent van het bedrijf waar je werkt hoe kun je je klanten dan wel tot merkfans maken? Dat is kort gezegd de vertaling van Sinek's beroemde uitspraak. Bij Van Dijk Banket geloven ze daar evenzo in. En om iedereen te laten delen in de filosofie van het bedrijf wordt begonnen bij de eigen organisatie. Waar staat Van Dijk voor, waar wil het bedrijf naartoe en voor wie doen ze dat? Met uiterst smakelijke foto's en inspirerende quotes prikkelt Van Dijk bezoekers en werknemers met hun filosofie.
Voor de realisatie kozen we voor textielframes. De haarscherpe prints zijn gemakkelijk te vervangen en de frames kunnen zowel aan de muur bevestigd worden alsook worden opgehangen of neergezet. Multifunctioneel inzetbaar.
Bekijk meer
Ontdek meer uit ons portfolio


Website - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Fotografie - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Advertenties - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Promotie-actie - Van Dijk Banket
Ontdek meer
Geheim recept voor Van Dijk
Ontdek meer
Identiteit ontbijtmuffin Van Dijk
Ontdek meer
Personeelsmagazine Van Dijk Bakery
Ontdek meer
Huisstijl - Bij Frank
Ontdek meer
Website voor Beens Groep
Ontdek meer
De Kranerweerd - Huisstijl
Ontdek meer
Website - De Groentemannen
Ontdek meer
Brochure - Serious Yachts
Ontdek meer
Menukaarten - Bij Frank
Ontdek meer
Sunday Sessions - 't Kraantje
Ontdek meer
Website - De VP
Ontdek meer