Intern communiceren bedrijfsfilosofie

"Customers will never love a company until the employees love it first". De beroemde managementgoeroe Simon Sinek slaat er de spijker mee op zijn kop waarom het uitdragen van je identiteit van binnenuit begint.

Textielframes als middel

Als je zelf geen fan bent van het bedrijf waar je werkt hoe kun je je klanten dan wel tot merkfans maken? Dat is kort gezegd de vertaling van Sinek's beroemde uitspraak. Bij Van Dijk Banket geloven ze daar evenzo in. En om iedereen te laten delen in de filosofie van het bedrijf wordt begonnen bij de eigen organisatie. Waar staat Van Dijk voor, waar wil het bedrijf naartoe en voor wie doen ze dat? Met uiterst smakelijke foto's en inspirerende quotes prikkelt Van Dijk bezoekers en werknemers met hun filosofie.

Voor de realisatie kozen we voor textielframes. De haarscherpe prints zijn gemakkelijk te vervangen en de frames kunnen zowel aan de muur bevestigd worden alsook worden opgehangen of neergezet. Multifunctioneel inzetbaar.

#Textielframes# als middel

Bekijk meer

Ontdek meer uit ons portfolio

Huisstijl - Van Dijk Banket

Ontdek meer

Website - Van Dijk Banket

Ontdek meer

Fotografie - Van Dijk Banket

Ontdek meer

Advertenties - Van Dijk Banket

Ontdek meer

Promotie-actie - Van Dijk Banket

Ontdek meer

Inspirerende website - Bomefa

Ontdek meer

Concept & huisstijl Horlogemeesters

Ontdek meer

Brochure & prijslijst Keizer Yachts

Ontdek meer

Promotie - Bij Frank

Ontdek meer

Perskit - Serious Yachts

Ontdek meer

Sunday Sessions - 't Kraantje

Ontdek meer

Promotie actie - Dijkcom

Ontdek meer

Nieuwe huisstijl Bomefa

Ontdek meer

De website Autowereld.com

Ontdek meer