Campagne notenassortiment
Door de sluiting van Het Notenhuys dreigde Zwartsluis het te moeten stellen zonder noten. De Groentemannen zorgden ervoor dat er geen paniek ontstond. Jacco en Wout besloten het assortiment deels in hun winkel aan te gaan bieden. En wij brachten deze noot aan de man.
Guerilla marketing
Hoe je van deze noot een deugd maakt? Door het team van Active Creations helemaal los te laten gaan met flauwe woordgrappen. In social media-berichten, een flyer, op het nootplan in de winkel en via een persbericht. We schreven, ontwierpen, drukten en realiseerden de campagne van A tot Z. En daarmee haalden De Groentemannen de (online) kranten, vele likes en een boel rumoer in het dorp. Want wie op zaterdagnacht toch al die bordjes in het dorp op heeft gehangen...
Dit project is gerealiseerd door
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Corné
Hervormer
Teamverbinder
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Hans
Merkstrateeg