De Lisdodde: een buitengewoon leuke case!
Buitengewoon thuis in de samenleving! Het is de slogan die we bedachten voor de Lisdodde. Het kindcentrum staat namelijk - letterlijk en figuurlijk - middenin de samenleving van Wanneperveen. Daarnaast wordt ieder kind er als buitengewoon gezien, met unieke behoeften en talenten. Wij gingen dan ook met buitengewoon veel plezier aan de slag met de nieuwe website voor deze mooie organisatie!
Dat traject startte met een identiteitssessie in onze Merkmakerij. Wat zijn onder meer de kernwaarden, unieke meerwaarde, gewenste tone of voice, doelgroepen en aanbod van De Lisddodde? We brachten het allemaal in kaart, om vervolgens te verwerken in een bloemrijk geschreven merkverhaal.
Het totale plaatje
Dat document vormde de basis voor de rest van het project. Een sprankelend nieuw logo en dito huisstijl, een clean en overzichtelijk functioneel siteontwerp, het webdesgin, pakkende websiteteksten en de bouw van een gebruiksvriendelijke en grotendeels zelf te beheren website. Ook schoten we portretfoto’s van de teamleden en ontwierpen we verschillende visuele uitingen voor het kindcentrum.
Buitengewoon trots
We kijken met veel plezier terug op dit mooie project. En het resultaat? Daar zijn we buitengewoon trots op! Bekijk hier het resultaat.
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Karsten
UX ontwerper
Procesverbeteraar
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Kyra
Projectcoördinator
(Content)marketeer
Bas
Tekstschrijver &
Podcastmaker