DuurSAMe positionering voor SamSam
Hoe brengen we het duurzame verhaal van SamSam in Zwartsluis nog beter voor het voetlicht? Dat was het vraagstuk waarmee wij voor Leontien Voorsluijs met plezier aan de slag gingen!
Tweedehands het nieuwe nieuw
Na een inspirerend winkelbezoek en een
vruchtbare brainstormsessie werkten we onze bevindingen uit in een
positionering, nieuw logo en passende huisstijl. Ook stelden wij een
contentjaarplan op, met twaalf maandthema’s die het ‘duurSAMe’ verhaal
van SamSam vertellen. Wij schrijven daarvoor de nieuwsberichten en maken
de foto’s.
Met dit alles kan Leontien nog beter haar grote wens realiseren: mensen inspireren om ‘duurSAMer’ te leven, verspilling tegen te gaan en de houdbaarheidsdatum van producten (in het geval van SamSam: kleding) tot het uiterste op te rekken. Tweedehands wordt bij SamSam het nieuwe nieuw!
Meer weten? Neem een kijkje op de website van SamSam: www.samsamzwartsluis.nl
Dit project is gerealiseerd door
Bas
Tekstschrijver &
Podcastmaker
Hans
Merkstrateeg