Een gezicht voor Spiegelvisie
Onder de naam Spiegelvisie coacht Gerry Hulst dagelijks werkgevers en werknemers in de zorg. Maar waar ze normaal anderen helpt, had Gerry ditmaal zelf hulp nodig. Om haar onderneming een huisstijl te bezorgen, ondersteunden we haar graag.
Huisstijl en stationary
Dankzij een identiteitssessie maakten we helder waar Spiegelvisie voor staat en wat het voor zorgmedewerkers kan betekenen. Op basis van die informatie gingen we aan de slag met een huisstijl.
Als typografie kozen we voor een stevige, zelfverzekerde letter met afgeronde hoeken. Eigenschappen die overeenkomen met de vriendelijke, toegankelijke en to-the-point-uitstraling van Spiegelvisie. Diezelfde frisse en uitnodigende uitstraling lieten we terugkeren in de kleuren.
Het uiteindelijke beeldmerk bestond uit een organische S-vorm, die beweging en verandering symboliseert. Iets wat Gerry met haar coaching altijd probeert te bewerkstelligen. We plaatsten de S voor een rechtopstaande lijn; de spiegel die Gerry haar cliënten voorhoudt.
De huisstijl voerden we voor Spiegelvisie door in stationary als visitekaartjes, mailhandtekening en briefpapier. Daarnaast ontwikkelden we een informatieflyer, waarvoor we de fotografie, teksten, opmaak en drukwerkbegeleiding verzorgden.
Zo gaven we Spiegelvisie een gezicht.
Dit project is gerealiseerd door
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Hans
Merkstrateeg