Identiteit en huisstijl Minella
Na jarenlange ervaring als (key) accountmanager bij grote en kleine bedrijven door heel Nederland vond Minella De Vries-Nijmeijer het tijd voor de volgende stap in haar carrière: op eigen benen staan als interim-salesprofessional. Ze klopte bij ons aan om haar start-up van een identiteit en huisstijl te voorzien.
Invliegen wanneer het moet, uitvliegen als het kan!
Na een identiteitssessie kwamen de kernwaarden aandacht, verantwoordelijkheid, ervaring en vertrouwen als snel naar voren. Evenals haar motto: invliegen wanneer het moet, uitvliegen als kan. Op die basis versterkt ze tijdelijk ondernemers die hun salesproces naar een hoger niveau willen tillen of die met een acuut capaciteitsprobleem kampen.
Vliegende start
Na de identiteitssessie brachten we het verhaal van Minella met teksten onder woorden en met fotografie in beeld. Beide vormen de basis voor de website die we voor haar bouwden. Daarnaast verzorgden we een passende huisstijl en stationary, inclusief visitekaartjes en briefpapier. Zo vlogen ook wij in toen het moest en weer uit toen het kon. Het doel? Minella een vliegende start bezorgen!
Meer weten? Neem eens een kijkje op de website van Minella.
Dit project is gerealiseerd door
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Hans
Merkstrateeg