Identiteit en huisstijl - Portobox
Nadat we eerder al Aquaservice en Vessol in de markt zetten, mochten we nu ook een derde Bonsink-tak een geheel eigen gezicht geven.
Containerbegrip
Een scheepscontainer die geheel naar wens
van de klant ingericht kan worden als mobiele nautische werkplaats
en/of opslagruimte voor luxe jachten. Voor hun nieuwste product waren de
neven Bonsink op zoek naar een internationale naam, huisstijl en
website.
Het vroeg het nodige containerbegrip van ons, maar met het concept Portobox kwam er ook nu weer kwaliteit boven drijven. Na een identiteitssessie met Willem-Jan bedachten we de naam Portobox. Oftewel van port to box.
De huisstijl hielden we in lijn met de eerder gecreëerde logo’s van Aquaservice en Vessol. Alleen kozen we opnieuw voor andere kleurstellingen. Daarna volgden de bouw van de website, het schieten van de juiste foto’s en het schrijven van passende teksten. Het leidde tot een totaalconcept dat alles in zich heeft om een begrip te worden onder de crews van de meest luxe jachten ter wereld.
Om het merk te blijven activeren, bedachten we een creatieve folder, die Portobox op kan sturen naar of achter kan laten bij potentiële klanten. De folder ziet eruit als een Portobox. Opent een jachteigenaar de deuren van de container op de folder? Dan treedt hij of zij de wereld van Portobox binnen. Als dat geen nieuwe deuren opent!
Benieuwd naar Portobox? Ga dan naar www.portobox.eu
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Corné
Hervormer
Teamverbinder
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver