Merk-ID en website voor BronVanOns!
BronVanOns is een duurzaam voedselcollectief van boeren die hun bedrijf willen extensiveren. Samen willen ze een regionale voedselketen van basisproducten creëren. Een keten die ruimte geeft aan boer én natuur. Initiatiefnemer Ron Schel vroeg ons om een krachtige merkidentiteit neer te zetten voor dit prachtige initiatief. Dat leverde een bron van plezier op!
Merkidentiteit
Dit merktraject startte met een identiteitssessie. Samen met Ron verdiepten we ons in het waarom van BronVanOns, de kernwaarden en doelgroepen. Ook gingen we onder meer in op de onderscheidende kracht, tone of voice en doelen. Deze input werkten we uit in een pakkend merkverhaal, onder het concept: ‘De voedselketen die ruimte geeft aan boer én natuur’. Met als tagline: ‘Voedsel van én voor hier’.
Logo/huisstijl
Met het merkverhaal als fundament ging onze grafisch ontwerper aan de slag met logo & huisstijl. Daarin verwerkte hij de verschillende elementen die BronVanOns zo kenmerken. De community van boeren en sympathisanten, die BronVanOns wil worden. Maar ook de bijdrage aan een vitale samenleving en de ruimte die ze geven aan boeren, dieren en de natuur.
Presentatie en website
De neergezette merkidentiteit vormde weer de basis voor een presentatie die we maakten. Deze zet Ron in om boeren, stakeholders en mogelijke vrijwilligers te informeren en enthousiasmeren over BronVanOns.
Ook bouwden we een compacte website. Daarop is alle belangrijke info te vinden en kunnen geïnteresseerden zich aanmelden. Hiervoor verzorgden we eveneens een deel van de fotografie.
Bekijk het resultaat
We hopen van harte dat BronVanOns een daverend succes wordt. En dat we daar op marketinggebied een flinke steen aan bij kunnen blijven dragen!
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Karsten
UX ontwerper
Procesverbeteraar
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Wilko
Grafisch ontwerper
Fotograaf
Bas
Tekstschrijver &
Podcastmaker