Merkfundament voor De Betonstylisten
Als geboren en getogen stoffeerder en uitgesproken interieurliefhebber wilden Jan Jaap en Esther Naberman hun passies graag samenbrengen in een nieuw bedrijf. De vraag was alleen, hoe? We stortten ons volledig op het antwoord en vonden die door in spelen op dé trend van dit moment: betonlookvloeren. Nadat Jan Jaap en Esther als een blok voor ons idee vielen, goten we een nieuw merk en een volledig bedrijfsconcept voor hen in beton.
VIER CONCRETE STAPPEN
We bedachten de naam De Betonstylisten. Een specialist met een eigen kijk op betonlookvloeren. Ook adviseerden we Jan Jaap en Esther om rond vier concrete stappen hun klanten volledig te gaan ontzorgen. Van hun eerste zoektocht op Google tot de oplevering van hun droomvloer.
Met ruime keuzes, stijlvolle adviezen, praktische analyses en stilistische leggingen, is er alle reden om voor De Betonstylisten te kiezen als je op zoek bent naar het goedkopere, gebruiksvriendelijkere en comfortabelere alternatief voor echt beton. Nadat onze uitwerking van concept en positionering in de smaak viel, ontwikkelden we het logo en de huisstijl voor De Betonstylisten.
Vervolgens
schakelden we door naar de website, waarvoor we het design, de bouw, de fotografie en
de teksten verzorgden. Zo legden we een stevig merkfundament onder een
gloednieuwe onderneming. Nieuwsgierig? Ga naar debetonstylisten.nl
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Mirjam
Projectcoördinator
Marketeer
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Hans
Merkstrateeg