Merkversterking Corso Klooster
Het grootste verlichte corso ter wereld rijdt rond in Sint Jansklooster. Een 2-daags evenement, gedragen door 2500 vrijwilligers. Werkelijk alle inwoners van het dorp zijn actief om te laten zien wat een klein dorp groot maakt! Zoveel passie, toewijding en trots verdient waardering. Lokaal, regionaal, landelijk en zelfs internationaal. Om daaraan te werken, gingen we met Corso Sint Jansklooster een merkversterkende samenwerking aan.
CORSOCIALS MAKEN
Met een doorontwikkeling van logo en huisstijl zetten we de eerste stap. Daarna maakten we een contentjaarplan voor alle social mediakanalen van dit beeldbepalende evenement van de provincie Overijssel. In samenwerking met enkele vrijwilligers leveren we daar coördinerend en uitvoerend onze bijdrage aan.
Ook ontwikkelden we de Corso Klooster app voor dit topevenement, door Unesco toegevoegd aan de lijst van cultureel immaterieel erfgoed. Design, techniek, teksten; alles namen we voor onze rekening. Met een prachtige mix van praktische info, achtergronden en actualiteiten als resultaat. App jij hem nog niet gezien? Ga dan dan snel naar de App store of Play store!
Jouw ticket(s) kopen? http://corsoklooster.ticket4event.nl
Dit project is gerealiseerd door
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Wilko
Grafisch ontwerper
Fotograaf
Kyra
Projectcoördinator
(Content)marketeer
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver