Nieuwe merkbeleving voor Akorda!
Akorda ondersteunt scholen en kinderopvangcentra rond HR- en salarisadministratie, financiële dienstverlening, juridische belangen en wet-en regelgeving. Wij zorgden voor nieuwe merkbeleving!
Merkidentiteit
Tijdens een inspirerende identiteitssessie in onze Merkmakerij diepten we met Tina, Delina en Jordy het ‘waarom’, ‘hoe’ en ‘wat’ van hun bedrijf uit. Ook de doelgroepen, het concurrerend landschap en de tone of voice kwamen aan bod. Al deze input verwerkte onze tekstschrijver Martijn in een bloemrijk merkverhaal, dat ontwerper Wilko als basis gebruikte voor het visuele deel van de nieuwe merkidentiteit, inclusief nieuw logo en huisstijl.
Realisatie van de nieuwe site
Met de merkidentiteit als krachtige basis stortte onze ontwerpster Jill zich op het functionele ontwerp van de nieuwe site. Die goot zij vervolgens in een pakkend webdesign, dat onze webdeveloper Maarten verwerkte in een intuïtief werkende website. Tot slot schoot Wilko de nieuwe foto’s, zowel op locatie bij Akorda als bij de klanten die zij al bedienen.
De nieuwe website heeft merkgroei als duidelijk doel. Daarom spreekt het nieuwe online visitekaartje beleidsbepalers in het onderwijs en de kinderopvang rechtstreeks aan. Centrale boodschap daarbij is het concept dat wij uitrolden: Support voor onderwijs en kinderopvang, zodat jouw team optiemaal kan presteren.
Bekijk de nieuwe website
En het eindresultaat? Daar zijn we net zo blij mee als Akorda zelf! Benieuwd geworden? Neem een kijkje op akorda.nl
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Karsten
UX ontwerper
Procesverbeteraar
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Wilko
Grafisch ontwerper
Fotograaf
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver