Nieuwe merkidentiteit De Ruigenhof
Authentiek resideren, dat is wat De Ruigenhof families, gezinnen, vriendengroepen en stellen biedt. De verblijfsplaats voor gezelschappen tot 10 personen raakt je in het hart van Nationaal Park Weerribben-Wieden. Voor de stijlvolle groepsaccommodatie mochten wij een nieuwe merkidentiteit neerzetten.
In het hart geraakt
Tijdens een id-sessie met de toegewijde gastheer en -vrouw Hans en Brenda Boogaard haalden we boven tafel wie, wat, hoe en waarom De Ruigenhof gasten in hart raakt. Het merkverhaal dat daaruit voortvloeide, vormde de basis voor een nieuw logo met bijpassende huisstijl. Zo creëerden we tekstueel en visueel een nieuwe merkidentiteit. Die verwerkten we in de website, waar we het ontwerp, de teksten, foto’s en techniek voor leverden.
Benieuwd naar het eindresultaat waarmee we Hans en Brenda in het hart raakten? Ga naar www.ruigenhof.nl
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Karsten
UX ontwerper
Procesverbeteraar
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver