Nieuwe merkstijl voor Sheph Solutions geschapen
Sheph Solutions schept voor haar klanten oplossingen voor het beheer en het uitwisselen van productinformatie. Om de materie waar zij zich mee bezighouden begrijpelijk(er) in de markt te zetten, schakelden ze ons in. Dat leidde ertoe dat we een groeitraject met de eigenaren Martin Post en Gert-Jan Ter Harmsel ingingen.
Een ID-sessie en een daaruit voortvloeiend merkverhaal vormde de basis voor de merkgroei van Sheph Solutions. Daarna schakelden we door naar een nieuw logo met bijpassende huisstijl. Ook creëerden we het functionele ontwerp en het design voor hun nieuwe website, die Sheph Solutions vervolgens zelf bouwde. Wel schreven we alle webteksten en verzorgden we de fotografie. Met hun site als sterke (thuis)basis schreven we vervolgens een contentjaarplan om Sheph Solutions bij hun doelgroep op Linked-in in beeld te brengen. Een plan waar we maandelijks het uitvoerende gedeelte voor onze rekening nemen.
Benieuwd naar het eindresultaat? https://sheph.nl/
Dit project is gerealiseerd door
Mirjam
Projectcoördinator
Marketeer
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Kyra
Projectcoördinator
(Content)marketeer