Nieuwe uitstraling KCF
KCF is een specialist in het beschermen en maximaliseren van werkkapitaal voor ondernemingen. Met creditmanagement bezorgt het ondernemers meer kennis, tijd én geld. Door uitbreiding van de dienstverlening wilden Martin Kombrink en Martin Schenk graag verder met een nieuwe uitstraling. Met een nieuw logo en huisstijl legden we een basis, die we doortrokken in tal van nieuwe communicatiemiddelen.
Techniek, woord en beeld
We strijden voor onze klanten en
beschermen ze als een wijze daadkrachtig met ons solide vakmanschap. Op
basis van die identiteit gingen onze grafische vormgevers op zoek naar
het juiste logo in de perfect huisstijl. Met een schild als inspiratie
vonden ze die. En dus verwerkten ze dat symbool in de c van KCF’s
bedrijfsnaam en zochten ze daar de juiste kleuren bij.
Nadat de nieuwe uitstraling in alle stationary verwerkt was, konden onze overige specialisten aan het werk. Onze marketeers adviseerden een nieuwe website, brochure, nieuwsbrief en social media-strategie voor KCF. Communicatiemiddelen waar onze webbouwers, fotografen en tekstschrijvers qua uitwerking wel raad mee wisten.
Toen alle techniek, beelden en woorden gebouwd, geschoten en geschreven waren, bleef er nog een taak over: een introductiecampagne. Met een fysieke en online mailing ontzorgden we KCF ook op dat vlak. Benieuwd hoe logo, huisstijl, techniek, woord en beeld in de praktijk samenvallen voor KCF? Bekijk dan de gloednieuwe website: kcf.nl
Dit project is gerealiseerd door
Mirjam
Projectcoördinator
Marketeer
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Hans
Merkstrateeg