Nieuwe uitstraling voor Rook Bouw
Terwijl Rook Bouw ons nieuwe pand bouwde, bouwden wij aan hun merk. We mochten de bedrijfsoverdracht van vader Geuje op zoon Jacko symboliseren met een herpositionering, logo- en huisstijl en een nieuwe website.
Maker van woon- en werkplezier
We begonnen het project met een identiteitssessie, waarbij we alle ins en outs van Rook Bouw leerden kennen. Alle verkregen info verwerkten we in een positioneringsdocument met Unique Selling Points (USP’s), kernwaarden en nieuwe taglines en slogans.
Met de positionering als maker van woon- en werkplezier als basis ontwikkelden we een nieuw logo en bijpassende huisstijl. Die voerden we weer door in het design van praktische communicatiemiddelen als visitekaartjes, briefpapier en mailhandtekening.
Maar ook in een gloednieuwe website, waarvoor we eveneens de teksten, fotoshoot en fotobewerking en alle techniek verzorgden. Om de uitstraling volledig te maken, verleenden we ook nog ondersteuning bij de signing van Rook Bouw’s wagenpark.
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Hans
Merkstrateeg