Nieuwe website voor RM Vloeren!
RM Vloeren is de specialist in dekvloeren, voor zowel zakelijk als particulieren. Zoals dit mooie bedrijf een hoogwaardige basis legt voor ieder soort eindvloer, zo legden wij het merkfundament voor een nieuwe website en huisstijl!
Merkidentiteit
Tijdens een inspirerende identiteitssessie in onze Merkmakerij diepten we met Robbert, Jolanda en Peter van RM Vloeren het ‘waarom’, ‘hoe’ en ‘wat’ van hun bedrijf uit. Ook de doelgroepen, het concurrerend landschap en de tone of voice kwamen aan bod. Al deze input verwerkte onze tekstschrijver Bas in een bloemrijk merkverhaal, dat ontwerper Wilko als basis gebruikte voor het visuele deel van de nieuwe merkidentiteit. Vanwege de grote herkenbaarheid behielden we het al bestaande logo.
Realisatie van de nieuwe site
Met de merkidentiteit als krachtige basis stortte onze ontwerpster Jill zich op het functionele ontwerp van de nieuwe site. Daarbij hield ze scherp oog voor de 2 verschillende doelgroepen van RM Vloeren; particulier en zakelijk. Beide benaderen we op een andere manier, wat ook tot uiting komt in de door Bas geschreven websiteteksten.
De nieuw huisstijl goot Jill vervolgens in een pakkend webdesign, dat onze webdeveloper Maarten verwerkte in een intuïtief werkende website. De bouw van de rekentool nam G&A overigens voor zijn rekening. Tot slot schoot Wilko de nieuwe bedrijfsfoto’s en ontwierp Nadja de bestickering voor nieuwe bedrijfswagens.
Bekijk de nieuwe website
En het eindresultaat? Daar zijn we erg blij mee; gelukkig net als RM Vloeren zelf. Benieuwd geworden? Neem een kijkje op www.rmvloeren.nl
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Karsten
UX ontwerper
Procesverbeteraar
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Wilko
Grafisch ontwerper
Fotograaf
Kyra
Projectcoördinator
(Content)marketeer
Bas
Tekstschrijver &
Podcastmaker