Van meerwaarde voor Siljan
Als MKB-ondernemer op zoek naar financiering en bedrijfskundig advies? Kies dan voor de meerwaarde van Siljan! Voor de nieuwe onderneming van Christina Draaisma mochten wij onze meerwaarde tonen met een passende huisstijl en website.
Concept rond twee passies
Om te doorgronden waarom Siljan bestaat, wat het bedrijf onderscheidt, welke waarden het vertegenwoordigt, welke diensten het aanbiedt en welke ambities er zijn, nodigden we Christina uit voor een identiteitssessie in onze Merkmakerij. Op basis van die sessie zetten we het bedrijfsverhaal van Siljan voor Christina op papier met een positionering.
In die positionering lieten we haar passie voor het Siljan-meer in haar favoriete land Zweden samensmelten met haar passie voor MKB-ondernemers. Die koppeling vonden we in een concept dat draait rond de meerwaarde van Siljan.
De positionering vormde het vertrekpunt voor de ontwikkeling van een eigen huisstijl, het design van de website en de tekstuele inhoud ervan. Nadat we ook nog een fotoshoot met Christina hielden, viel alles samen in een gloednieuwe website.
Benieuwd naar het eindresultaat van de meerwaarde die we Christina boden? Ga dan naar siljan-mkb.nl.
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Mirjam
Projectcoördinator
Marketeer
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver