WarmteMeesters: een Meesterlijke case!
Hoe laten we particulieren op een makkelijke én leuke manier een geschikte warmtepomp voor hun woning vinden? Broers Gijsbert en Stephan Verhoek vonden het antwoord in een vooruitstrevend bedrijf in warmtepompen: WarmteMeesters. Wij mochten onze bijdrage leveren aan het creëren van een aansprekende merkidentiteit!
Dat traject begon - zoals altijd - met een identiteitssessie in onze Merkmakerij. Met gerichte vragen kwamen we zo tot de unieke meerwaarde, kernwaarden, visie & missie en tone of voice van WarmteMeesters. Ook brachten we hun doelgroepen, aanbod en het concurrerend landschap in kaart. De uitkomsten verwerkte onze tekstschrijver in een bondig merkverhaal, dat als blauwdruk diende voor het vervolg van dit project.
Twee websites
Onze grafisch vormgever ging aan de slag met het ontwerp van een sprankelend logo & huisstijl. De projectmanager werkte het functioneel ontwerp uit voor de nieuwe website, gevolgd door het webdesign. En onze tekstschrijver pende pakkende websiteteksten op ‘papier’.
Parallel aan de bouw van hun hoofdsite realiseerden we een afzonderlijke ‘werken bij’-site voor WarmteMeesters. Beide zagen vlak na elkaar het levenslicht. Ook nu de 2 sites in de lucht zijn, blijven we hun merk verder versterken. En dat doen we met plezier, want de samenwerking is top!
Bekijk de sites
Benieuwd naar de twee websites van WarmteMeesters? Bekijk ze hier: www.warmtemeesters.nl & www.wordwarmtemeester.nl.
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Karsten
UX ontwerper
Procesverbeteraar
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Kyra
Projectcoördinator
(Content)marketeer
Bas
Tekstschrijver &
Podcastmaker