Website Centrum voor Werkgeluk
Marlies Jellema brengt al jaren werkgeluk. Als geregistreerde opleider, publicist in vakbladen, auteur voor vakliteratuur en spreker op congressen. Ze brengt het allemaal samen in haar onderneming Centrum voor Werkgeluk, waarvoor wij vanuit een positionering het logo, de huisstijl en de website ontwikkelden.

Vol werkgeluk
Met een identiteitsessie brachten we in kaart waar Centrum voor Werkgeluk voor staat, wat Marlies drijft en wat ze precies doet. Het merkverhaal dat daar uit voortvloeide vormde de basis van de creatie van logo en huisstijl.
Zowel het merkverhaal als de nieuwe uitstraling vertaalden we door in het ontwerp van haar website. Vol werkgeluk namen we daarvoor ook de bouw, de fotografie en de teksten voor onze rekening. Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk www.centrumvoorwerkgeluk.nl
Dit project is gerealiseerd door

Maarten
Webdeveloper

Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper

Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner

Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver
Bekijk meer projecten
Wil jij met ons jouw merk laten versterken? Bel Julian voor vragen of het inplannen van een kennismakingsgesprek!
038 - 386 93 67