Website Centrum voor Werkgeluk
Marlies Jellema brengt al jaren werkgeluk. Als geregistreerde opleider, publicist in vakbladen, auteur voor vakliteratuur en spreker op congressen. Ze brengt het allemaal samen in haar onderneming Centrum voor Werkgeluk, waarvoor wij vanuit een positionering het logo, de huisstijl en de website ontwikkelden.
Vol werkgeluk
Met een identiteitsessie brachten we in kaart waar Centrum voor Werkgeluk voor staat, wat Marlies drijft en wat ze precies doet. Het merkverhaal dat daar uit voortvloeide vormde de basis van de creatie van logo en huisstijl.
Zowel het merkverhaal als de nieuwe uitstraling vertaalden we door in het ontwerp van haar website. Vol werkgeluk namen we daarvoor ook de bouw, de fotografie en de teksten voor onze rekening. Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk www.centrumvoorwerkgeluk.nl
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Jill
Projectcoördinator
UX/UI ontwerper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver